Từ khoá: Số Hiệu, Tiêu đề hoặc Nội dung ngắn gọn của Văn Bản...

Danh mục Luật, Bộ luật hiệu lực năm 2025 tại Việt Nam

Đăng nhập

Dùng tài khoản LawNet
Quên mật khẩu?   Đăng ký mới

MỤC LỤC VĂN BẢN

Bạn Chưa Đăng Nhập Thành Viên!


Vì chưa Đăng Nhập nên Bạn chỉ xem được Thuộc tính của văn bản.
Bạn chưa xem được Hiệu lực của Văn bản, Văn bản liên quan, Văn bản thay thế, Văn bản gốc, Văn bản tiếng Anh,...


Nếu chưa là Thành Viên, mời Bạn Đăng ký Thành viên tại đây


MINISTRY OF EDUCATION AND TRAINING
DEPARTMENT OF EDUCATIONAL TESTING AND ACCREDITATION
--------

SOCIALIST REPUBLIC OF VIETNAM
Independence – Freedom – Happiness
-----------------------

No.: 1480/KTKDCLGD-KDDH
Re: Guidelines for the external assessment of the quality of universities, colleges and vocational schools

Hanoi , August 29, 2014

 

To:

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Pursuant to the Circular No. 62/2012/TT-BGDDT dated December 28, 2012 of Minister of Education and Training on the stipulation of procedure and period of education quality accreditation of universities, colleges and vocational schools, the Department of Educational Testing and Accreditation provides guidelines for the external assessment of the quality of universities, colleges and vocational schools (which have completed the self-assessment according to the set of standards in the assessment of the institutional education promulgated by the Minister of Education and Training) from the year 2014 as follows:

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1. Establishment of external assessment team

The director of the educational quality accreditation body makes decision on the establishment of the external assessment team with the quantity and standards of members as regulated in Article 19 of the Circular No. 62/2012/TT-BGDDT .

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2. Roles and responsibilities of members of the external assessment team

a) Head of the external assessment team

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



b) Secretary

The secretary shall assist the head of the external assessment team to make plans, develop the team’s activities and establish the team’s reports, participate in activities according to the team’s general plan and perform other tasks as assigned by the team's head. To be specific: make plans, gather documents for preparing reports, record contents of the team’s discussions, participate in the process of preparing reports and completing official reports, and perform other tasks as assigned by the team's head.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Members of the external assessment team shall participate in activities according to the team’s general plan, perform other tasks as assigned by the team's head and participate in the completion of the team’s official reports.

Standing member shall also together with the secretary assist the team’s head in preparing and developing the team’s activities.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



The external assessment team works on the principle of democratic centralism, and makes decisions on by common assent.

The team’s head shall organize the team’s meeting to directly discuss and make final decision on contents that are not passed by more than 2/3 of the external assessment team’s members.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1. Step 1: Preparation

a) The preparation for the external assessment shall be officially performed after the educational institution and the educational quality accreditation body have verified the educational institution’s self-assessment report and entered into the contract for the external assessment as regulated in Article 17 of the Circular No. 62/2012/TT-BGDDT .

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



c) The educational quality accreditation body shall work with the external assessment team’s head, secretary and standing member (with or without the presence of other members of the external assessment team) to reach an unanimous agreement on the team’s working plan and assign specific tasks to each member of the team.

d) The external assessment team’s head and secretary shall prepare the draft of the external assessment plan, in which the preliminary and official survey plans are specified (using the form stated in the Annex 1), and discuss with and assign tasks to the team’s members.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Read and verify the entire structure of the self-assessment report and examine related documents;

- Conduct a careful examination of report contents concerning standards and criteria assigned to each member;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2. Step 2: Examination of self-assessment documents

After all members have sent their remarks on the self-assessment report, the team's head shall convene the team’s meeting to concentrate on works from 1 to 2 days. The external assessment team shall perform the following works:

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



b) Discuss to reach unanimous agreement on the following contents:

- Consider the suitability of the structure of the self-assessment report for regulations in the Guidelines for the self-assessment by universities, colleges and vocational schools (The Official Dispatch No. 462/KTKDCLGD-KDDH dated May 09, 2013 of the Department of Educational Testing and Accreditation);

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Give opinions on criteria that have been not assessed or have been analyzed and assessed in an inappropriate way resulting in the lack of grounds to determine that whether the concerned criterion is considered as “fulfilled” or “not fulfilled”;

- Make the list of criteria whose information and evidences must be re-examined and checked;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Estimate the quantity and composition of interviewees in the official survey at the educational institution (the educational institution’s heads, managerial officials, employees, deans of faculties, heads of subjects, lecturers, teachers, learners, graduates and recruiters). With regard to interviewees that are lecturers, teachers, learners, graduates and recruiters, each group of interviewees must include 15 - 25 persons; the age structure of lecturers must be ensured and they must be representatives of different faculties and subjects (they do not concurrently hold the position of the educational institution's heads or managerial officials); the quantity of learners must be selected in a reasonable proportion according to the quantity of learners of each academic year, and those of each faculty and each training major, and the ratio of class’s executives to other students must be proper; the quantity of graduates are selected from different academic years (graduates must be not the educational institution’s officials); recruiters are suitably selected from concerned specialized fields and must be heads of units that directly employ the educational institution’s graduates;

- Plan contents and methods for interviewing each group of interviewees;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Plan facilities that should be examined;

- Anticipate events that might happen.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



d) The external assessment team’s head send the draft of the report on the examination of self-assessment documents, the draft of the preliminary survey plan and the draft of the official survey plan to the team’s members. The external assessment team’s head send the report on the examination of self-assessment documents, the draft of the preliminary survey plan and the draft of the official survey plan to the educational quality accreditation body after such documents have been passed by more than 2/3 of the team’s members; The educational quality accreditation body shall send the Official Dispatch on the external assessment team's working plan to the assessed educational institution.

dd) After the external assessment team’s working plan has been passed by the assessed educational institution, the educational quality accreditation body shall send the report on the examination of self-assessment documents, the preliminary survey plan and the draft of the official survey plan to the assessed educational institution for examination before the preliminary survey is performed.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



The external assessment team’s head and secretary (with or without the presence of other members) shall carry out the preliminary survey at the assessed educational institution within 15 days after the self–assessment documents have been examined. The preliminary survey shall include the following contents:

- The external assessment team shall inform and discuss with the educational institution about the following contents: (i) Results of the examination of self–assessment documents; (ii) Discuss and reach unanimous agreement on the official survey plan, including: period of the official survey and the educational institution's preparations for the official survey (documents, evidences, interviewees, visited and surveyed places, observed activities and requirements on facilities, equipment and supports for the external assessment team);

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- The external assessment team’s head shall send such memorandum of understanding to the educational quality accreditation body.

4. Step 4: Official survey at the assessed educational institution

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



b) The official survey shall including the following main activities: (i) The external assessment team’s head shall hold a meeting to re-define tasks of each member and expound to them the method and plan for performing the official survey; (ii) The external assessment team shall organize meetings with the educational institution’s heads and self-assessment panel; (iii) The external assessment team shall examine evidences and documents provided by the educational institution; (iv) The external assessment team shall visit and carry out interviews and discussions at faculties, departments and divisions; visit library, classrooms, labs, workshops, dormitory and student club, etc.; observe main activities and extracurricular activities; interview the educational institution's heads, managerial officials, employees, heads of faculties and subjects, lecturers, learners, graduates and recruiters; (v) The external assessment team shall prepare the report on the official survey at the educational institution.

c) Ending each working day, the external assessment team shall hold a meeting to summarize day works and adjust necessary points of the working plan of the next day. The day meeting shall concentrate on the specialized contents, including: (i) Discuss about new findings, notes of information and data of the survey; (ii) Discuss about contents of each criteria: strengths and evidences thereof; weaknesses and solutions; ambiguous points; results of each criterion; (iii) Prepare summary table of criterion-based assessment results; (iv) Reach unanimous agreements on strengths and weaknesses of each criteria and the team’s suggestions for the assessed educational institution.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



dd) The team’s secretary shall collect criterion-based in-depth examination reports submitted by the team’s members and prepare the draft of the report on the official survey at the educational institution (using the form stated in the Annex 6).

e) The external assessment shall discuss about the draft of the report on the official survey at the educational institution. The discussion aims to reach unanimous agreement on opinions of strengths and main weaknesses of each standard, and determine whether the criterion whose assessing results by the educational institution are different from those by the external assessment team’s members shall be considered as "fulfilled” or “not fulfilled”. The report on the official survey must be passed by at least 2/3 of the team's members.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



5. Step 5: External assessment report

a) The external assessment team’s members shall complete and send their assigned parts of the external assessment report to the team's head and secretary to form the team's external assessment report (using the form stated in the Annex 8 and applying regulations on presentation of the external assessment report stated in the Annex 9).

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



b) The secretary shall send the first draft of the external assessment report to all members for taking suggestions. If the first draft of the external assessment report is not passed by the team's members, the secretary shall adjust and send the second draft to all members. If the second draft is still not passed by more than 2/3 of the team’s members, the team's head shall organize the final discussion and the head’s decision shall be the final.

c) After all contents of the draft of the external assessment report have been passed, the external assessment team’s head shall send this draft to the educational quality accreditation body. After such draft has been passed by the educational quality accreditation body, the external assessment team’s head shall send it to the assessed educational institution for taking suggestion.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



dd) Within 15 days as of the receiving date of the educational institution's response or since the time-limit for the educational institution's response is over, the external assessment team shall send notice of whether the suggestions are accepted or rejected. If the suggestions are rejected, reasons thereof must be specified in the notice.

e) The external assessment team shall perfect the external assessment report, get signatures of its members and send the external assessment report, all related documents and e-files to the educational quality accreditation body.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1. Supports

a) The educational quality accreditation body shall facilitate the accommodation, travel, and provide safe and convenient working conditions for the external assessment team. To be specific:

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- During the survey at the educational institution, if the external assessment team must stay at the educational institution, the accommodation shall be arranged outside the campus of the educational institution;

- Each member of the external assessment team must bear the member card during the survey at the educational institution. The member card includes the following contents: heading “Đoàn Đánh giá ngoài” (“External assessment team”), full name and role (team's head, secretary, etc.).

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Arrange a separate office with sufficient equipment (computers, projector, printer and printing paper, etc.), and provide drinks during the official survey of the external assessment team at the educational institution. The banner saying “Phòng làm việc của Đoàn Đánh giá ngoài, từ ngày... đến ngày...” (“Office of the external assessment team, from (date)………..to (date)……”) shall be hung outside the office’s door;

- Arrange space enough for interviewing concerned individuals;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2. Retention of assessment documents

Documents of working results of the external assessment team (regulated in the Annex 10) shall be retained for a long term at the educational quality accreditation body.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



During the execution of this document, difficulties or proposals shall be reported to the Department of Educational Testing and Accreditation, at 30 Ta Quang Buu, Hai Ba Trung, Hanoi, email: kiemdinh.dhtccn@moet.edu.vn; telephone: 04.39747108; fax: 04.39747109.

Regards./.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

FOR DIRECTOR
DEPUTY DIRECTOR




Pham Xuan Thanh

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



ANNEXES

(Enclosed to the Official Dispatch No. 1480/KTKDCLGD-KDDH dated August 29, 2014 by the Department of Educational Testing and Accreditation)

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex 2: Form of remark on the educational institution’s self-assessment report

Form 3: Form of the report on the examination of self-assessment documents

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex 5: Form of summary table of criterion-based in-depth examination results

Annex 6: Form of the report on the official survey

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex 8: Form of the external assessment report

Annex 9: Regulations on presentation of the external assessment report

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Annex 1: Form of the external assessment plan

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



SOCIALIST REPUBLIC OF VIETNAM
Independence – Freedom – Happiness
-----------------------

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

EXTERNAL ASSESSMENT PLAN

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1. Objectives of the external assessment

The external assessment aims to certify the accuracy and objectiveness of the self-assessment report of the educational institution that applies for the quality accreditation according to standards in the assessment of the quality of universities/colleges/vocational schools promulgated by the Ministry of Education and Training at the consolidated document No. 06/VBHN-BGDDT/ 07/VBHN-BGDDT/ 08/VBHN-BGDDT dated March 04, 2014.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Carry out the assessment on all activities of the educational institution according to the self-assessment scope of the educational institution applying for quality accreditation.

3. The external assessment team

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



4.1. Preparation for the external assessment team’s activities

No.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Performed by

Period

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Prepare and send self-assessment documents to the external assessment team

The educational quality accreditation body

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2

Assign tasks of criterion-based in-depth examination to the team’s members

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1st week

3

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 The external assessment team’s members

1st and 2nd week

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



The external assessment team’s secretary shall collect and send remarks on self-assessment report to the team’s members for examination before the team’s meeting is organized.

Secretary

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



4.2. Examination of self-assessment documents

Period: 1-2 days.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Schedule:

Period

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Performed by

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



All members

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



All members

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Team’s head

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Team’s head and secretary

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



All members

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Team’s head

4.3: Preliminary survey at the assessed educational institution

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Location:………………………………………………….

Schedule:

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Contents

Performed by

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Hold a meeting with the educational institution's heads and self-assessment panel:

The external assessment team’s head, Secretary and other members (if any);

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



The representative of the educational quality accreditation body may be invited.

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

- Reach unanimous agreements on the educational institution's preparations for the official survey and the period of the official survey.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Enter into the memorandum of understanding of performed works.

Team’s head

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



4.4: Official survey at the assessed educational institution

Period: 3-4 days.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Plan for the official survey:

Period

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1st day

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Hold a meeting with the educational institution's heads and self-assessment panel over the following contents:

- Introduce members of the external assessment team, purposes and scope of the official survey.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Briefly introduce about the educational institution, the self-assessment panel and the self-assessment process.

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Continue the examination of documents provided by the educational institution; discuss about arisen problems and adjust the assignment of tasks to each member of the external assessment team (when necessary).

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Meet, exchange and interview members of the educational institution's self-assessment panel.

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Preliminarily summarize day works, adjust the survey plan and reach another agreement with the educational institution (when necessary).

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Visit, exchange information and make observation at faculties, departments and relevant units.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Visit and make observation at the library, classrooms, labs, workshops, dormitory, student club and extracurricular activities, etc.

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Preliminarily summarize day works and adjust the survey plan (when necessary).

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Meet, exchange information and interview postgraduate students.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Exchange information and interview the educational institution's managerial officials and employees.

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Receive the educational institution’s officials, lecturers, employees and learners (if any).

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Hold the external assessment team’s meeting to discuss about new findings and the team’s suggestions for the assessed educational institution.

4th day

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Make the report on survey results and suggestions for the educational institution.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- The external assessment team shall hold a meeting with the educational institution's heads and self-assessment panel to announce survey results.

- The team’s head and the educational institution's head shall enter into the record of the completion of the official survey.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Schedule for preparing the external assessment report:

No.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Performed by

Period

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Draft the external assessment report

Team’s head and secretary

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2

Send the draft of the external assessment report (1st draft) to the external assessment team’s members.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

2nd week

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Give ideas to the draft of the external assessment report (1st draft)

All members

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



4

Repair and send the draft of the external assessment report (2nd draft) to the external assessment team’s members.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



3rd week

5

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



All members

3rd week

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Hold the external assessment team’s meeting to reach unanimous agreement on the draft of the external assessment report (if the 2nd draft of the external assessment report has been not yet passed by 2/3 of the team’s members)

All members

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



7

Send the draft of the external assessment report to the educational quality accreditation body. After such draft has been passed by the educational quality accreditation body, the external assessment team shall send it to the assessed educational institution for taking suggestion (within 15 days).

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



4th week

8

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Team’s head and secretary

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Enclosed to the Annex 1: Assignment of criteria-based in-depth examination tasks

No.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Role in the external assessment team

Assigned criteria to carry out the in-depth examination

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Team’s head

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

3

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex 2: Form of the remark on the educational institution’s self-assessment report

REMARK ON THE SELF-ASSESSMENT REPORT

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



The assessed educational institution: ………………………………………..

1. Consider the suitability of the structure of the self-assessment report for regulations in the Guidelines for the self-assessment by universities, colleges and vocational schools (The Official Dispatch No. 462/KTKDCLGD-KDDH dated May 09, 2013 of the Department of Educational Testing and Accreditation – Ministry of Education and Training).

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



3. Description of the educational institution's activities in comparison with requirements on concerned criterion.

4. Analysis and comparison of strengths, weaknesses and reasons thereof.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



6. Information and evidences used in the self-assessment report.

7. The sufficiency and suitability of the information and evidences relating to the criteria-based assessing result.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



9. Comprehensive evaluation of the self-assessment report.

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



..........……., day…….month……year…..

Remarked by

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Form 3: Form of the report on the examination of self-assessment documents

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1. Remark on the self-assessment report

- Consider the suitability of the structure of the self-assessment report for regulations in the Guidelines for the self-assessment by universities, colleges and vocational schools (The Official Dispatch No. 462/KTKDCLGD-KDDH dated May 09, 2013 of the Department of Educational Testing and Accreditation – Ministry of Education and Training);

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Description of the educational institution's activities in comparison with requirements on concerned criterion;

- Analysis and comparison of strengths, weaknesses and reasons thereof;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Information and evidences used in the self-assessment report;

- The sufficiency and suitability of the information and evidences relating to the criteria-based assessing result;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Comprehensive evaluation of the self-assessment report.

2. The list of documents that must be examined or supplemented.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



4. Plan contents of interviews and discussions.

5. Plan facilities that must be examined, and main activities and extracurricular activities that should be observed at the educational institution.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



7. Draft the plan for the official survey at the educational institution.

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Secretary

(Signature and full name)

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Team’s head

(Signature and full name)

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Form 4: Form of the memorandum of understanding after the preliminary survey

SOCIALIST REPUBLIC OF VIETNAM
Independence – Freedom – Happiness
-----------------------

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



AFTER THE PRELIMINARY SURVEY OF THE EXTERNAL ASSESSMENT TEAM

……..(NAME OF THE EDUCATIONAL INSTITUTION) …..

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Period: From……. To…….

Participants:

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2. Members of the external assessment team, including: …………..

3. The educational institution………………., including: ………………..

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1. Introduction of members of the external assessment team and purposes of the preliminary survey

2. Brief summary of results of the examination of self-assessment documents

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



a) Groups of interviewees requested by the external assessment team;

b) Facilities that the external assessment team shall visit in the official survey;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



d) Other suggestions (if any).

4. Unanimous agreement on the schedule of the official survey

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

ON BEHALF OF THE EXTERNAL ASSESSMENT TEAM

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



(Signature and full name)

HEAD OF THE EDUCATIONAL INSTITUTION

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 SUMMARY TABLE OF CRITERION-BASED IN-DEPTH EXAMINATION RESULTS

Full name of the maker of remark: ………………………………..

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



State assigned standards and criteria in succession according to the following structure:

Standard: ……………………………………………………………..

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1. Strengths

2. Weaknesses

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



4. Unsolved matters that must be re-examined or require further information and evidences.

5. Criterion-based assessing result.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

..........……., day…….month……year…..

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



(Signature and full name)

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



SOCIALIST REPUBLIC OF VIETNAM
Independence – Freedom – Happiness
-----------------------

 REPORT ON THE OFFICIAL SURVEY

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1. Brief summary of contents discussed with the educational institution's heads and self-assessment panel.

2. Findings during the examination of documents provided by the educational institution.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



4. Findings during the observation of main activities and extracurricular activities.

5. Findings during discussions with lecturers, managerial officials, employees, recruiters, learners and other individuals.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



7. Summary table of criterion-based assessing results.

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Secretary

(Signature and full name)

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Team’s head

(Signature and full name)

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex 7: Form of the record of the completion of the official survey

SOCIALIST REPUBLIC OF VIETNAM
Independence – Freedom – Happiness
-----------------------

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 OF THE COMPLETION OF THE OFFICIAL SURVEY

...(NAME OF THE EDUCATIONAL INSTITUTION) …..

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Period: From……. To…….

Participants:

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2. Members of the external assessment team, including: …………..

3. … (name of the educational institution)….., including: ……………

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



1. Brief summary of contents discussed with the educational institution's heads and self-assessment panel.

2. Findings during the examination of documents provided by the educational institution.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



4. Findings during the observation of main activities and extracurricular activities.

5. Findings during discussions with lecturers, managerial officials, employees, recruiters, learners and other individuals.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



7. Other findings during the survey

8. The external assessment team’s suggestions for the educational institution made on the grounds of findings during the survey.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

ON BEHALF OF THE EXTERNAL ASSESSMENT TEAM

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



(Signature and full name)

HEAD OF THE EDUCATIONAL INSTITUTION

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Annex 8: Form of the external assessment report

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

NAME OF THE EDUCATIONAL QUALITY ACCREDITATION BODY

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 EXTERNAL ASSESSMENT REPORT

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Location – Month…../20…

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

List of members of the external assessment team

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Full name

Working place

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Signature

1

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Team’s head

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Secretary

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

4

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Member

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



5

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Member

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

7

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Member

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

TABLE OF CONTENTS

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Page

List of abbreviated words

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Part I. Overview

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

2. Summary of the external assessment process

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



3. Summary of the external assessment results

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

5. Summary of the educational institution's weaknesses

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



6. Recommendations to the educational institution

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Standard 1: ………

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Standard 2: ………

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Annex A. Brief introduction to the assessed educational institution

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex B. Summary of self-assessment results of the assessed educational institution

Annex C. Decision on the establishment of the external assessment team

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex D. Schedule of the external assessment

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Annex E. The external assessment team’s notices of accepted or archived suggestions send to the assessed educational institution

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

PART I. OVERVIEW

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



The external assessment team is established under the Decision No…….. dated…………… of ......... to perform the assessment of the educational quality of .......... (name of the educational institution) ..........

This report includes general information of the external assessment process, assessing results and suggestions for the assessed educational institution. Brief introduction of the educational institution is stated in Annex A, and decision on the establishment of the external assessment team and the list of members are stated in Annex C.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



3. Summary of the external assessment results (in 3 pages):

- Comprehensive evaluation of the self-assessment process and the self-assessment report of the educational institution

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Specific evaluations of:

+ Description of activities relating to the criteria;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



+ Determination of points that need the quality improvement and solutions of the educational institution;

+ The reliability and sufficiency of the information and evidences relating to the criteria-based assessing result;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- The compliance with the set of standards in the assessment of educational quality (all criteria have been properly considered or certain criteria have been missed out and reasons thereof).

- The criteria that have been analyzed and assessed in an inappropriate way or the information and evidences of which were insufficient resulting in the lack of grounds to determine assessing results of concerned criteria.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Assessing results of the external assessment team

Standards

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



The quantity of “not fulfilled” criteria

The quantity of “fulfilled” criteria

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Standard 1: (Name of standard)

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Standard 3: (Name of standard)

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



........

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

4. The educational institution’s strengths (in 1 page)

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



5. The educational institution’s weaknesses (in 1 page)

Specify weaknesses that need solutions in each standard.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



PART II. STANDARD-BASED ASSESSMENT

(Based on the self-assessment results of the assessed educational institution and the examination of self–assessment documents, the preliminary survey and the official survey at the educational institution, the external assessment team makes assessment on the quality of the assessed educational institution according to each criterion by pointing out strengths, weaknesses and suggestions for dealing with such weaknesses, and determining assessing level of concerned criterion).

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Criterion i.1: ……………………………………………………………….

1. Strengths

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



3. Unsolved matters

4. The criteria-based assessing result level

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



(Specify standards and criteria in succession according to the self-assessment report of the educational institution).

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Standard/Criterion

Not fulfilled

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Not assessed

Self-assessment

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Self-assessment

External assessment

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



External assessment

Standard 1

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Criterion 1.2

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

….

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Criterion 2.1

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Criterion 2.2

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Standard 3

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

Criterion 3.1

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



….

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Criteria

Assessing results

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Not fulfilled

Not assessed

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Percentage (%)

The quantity of criteria

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



The quantity of criteria

Percentage (%)

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

ANNEXES

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex B. Summary of self-assessment results of the assessed educational institution (5-7 pages)

Annex C. Decision on the establishment of the external assessment team and list of members

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex DD. The Official Dispatch of the assessed educational institution on the external assessment report

Annex E. The external assessment team’s notices of accepted or archived suggestions sent to the educational institution.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex 9: Regulations on presentation of the external assessment report

I. Regulations on report presentation

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Font and font-size: Times New Roman, Unicode, font-size: 14.

- Margins: Top margin: 2cm; Bottom margin: 2cm; Left margin: 3cm; Right margin: 2cm.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Other presentation forms and techniques shall comply with prevailing regulation on document presentation.

II. The structure of the external assessment report shall be arranged as follows:

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Secondary cover page;

- List and signatures of members of the external assessment team;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- List of abbreviated words (if any);

- Part I. Overview;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



- Summary of external assessment results;

- Annexes.

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



Annex 10: List of retained documents

Retained documents of the assessment job of the external assessment team include:

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



2. Reports on survey results at the educational institution;

3. Remarks on the self-assessment report submitted by the external assessment team’s members;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



5. Report on the examination of self-assessment documents;

6. Record of the completion of the preliminary survey;

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



8. External assessment plan.

 

...

...

...

Hãy đăng nhập hoặc đăng ký Thành viên Pro tại đây để xem toàn bộ văn bản tiếng Anh.



 

1.122

DMCA.com Protection Status
IP: 216.73.216.88
Hãy để chúng tôi hỗ trợ bạn!